2.07.2009

här bor jag



7 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla syster!

Vad roligt med ett nytt livstecken äntligen! Har du det bra! När ska vi höras? Jag kollar efter dig på skypen hela tiden men aldrig är du där!!!

Hoppas allt är bra där borta!

maja sa...

åh! jag har haft några hetsiga dagar men nu tror jag att jag har fått pli på allt. förutom att vi precis har börjat med kanji. urs och fy i say. haha. men det är skojigt också. så den här veckan ska jag hem och plugga varje dag så jag kan vara inne mellan 10 och 16 svensk tid. funkar det?
vi ses!

Anonym sa...

topp! prövar på tisdag! jag har pruttdåligt 3G modem så vi får se hur bildöverföringen funkar. men ljud måste i alla fall gå.

hörs!

Moa sa...

Yuhuu! Bilden længst ner var fin! Den på dina soppåsar också... Hehe. Har du fått någe brev? Vaharuførmobilnummerkanmanskrivatilldet?

maja sa...

ihihihi jaa det har jag jag fick i skolan (blev jäte glad ^^ ) för jag bor ju inte i warabi längre men som tur var hittade en klasskompis det som bor där, egentligen brukar de kasta brev som inte tillhör någen där men oh lucky desu!
watashinodenwabangowa:
09064848847
men det går att maila till den på:
majaneko@softbank.ne.jp
hope hope hope ett uppdykande meddelande <3
ska hitta min nya adress, just nu har jag bara en lång radda kanji -_-'

maja sa...

oskar.... tisdag går inte haha. jag är visst bjuden på fest, och måste ju passa på, för jag tänkte skaffa några japanska vänner att varva koreanerna med (^u^)
onsdag kanske?
hur går det med japanitetsmiddagen hos mormor och morfar?

Moa sa...

Jaha, men okej nu läste jag ditt svar, Maja! På tiden, på tiden.