4.12.2009

oh what the days


ett av våra finfynd: fabio. kolla halsen.. hahaa. fabulous.

den kvällen hängde vi på sidney för första gången. strålande förvåning.
hur kvällen blev efter det är bara onödigt.

vår inflyttningsfest som likt våra andra fester i sverige hade problem med gatheringt av gäster. de kommer sent, tar inte med sig egna glas, blir opeppade halvvägs, åker vilse och åker hem efter en liten stund mm. men lika tråkigt som det är så är det som blir ändå finaste kakan. kanske ska man lära sig att välj dagar folk garanterat inte har nomihodajat natten innan.
catherine och joel kan man lita på iallafall. det blev en drink på sidney och sen en hel svängom i gaykvarteren i shinjuku.


the art: japaner och joel med händer






det var fortfarande ljust faktiskt när vi vaknade idag. tacka vet jag pytteytan jag bor på som ger mig möjligheten till en heldag i sängen varifrån jag når till kylen och kan öppna och stänga balkongdörrarna enbart med hjälp av mina blåmärkta träningsvärkande ben.



1 kommentar:

emma sa...

haha det ser ut som att jag kollar på sylten och längtar efter den MEN DET ÄR PRECIS TVÄRTOM :(((